Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. "ciasteczkach").

zamknij

Dostawa i zwroty

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej: DPD. To gwarantuje szybką dostawę, ubezpieczenie produktów oraz wysoką jakość usług.

Na czas dostawy składa się:
- czas realizacji: z reguły w ciągu 24h
- czas dostarczenia przez przewoźnika (na ogół 24h)

Zamówienie są realizowane i dostarczane w dni robocze.

Cena przesyłki jest uzależniona od formy płatności.

Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie i są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia. Przed potwierdzeniem zamówienia otrzymają Państwo informację o całkowitej kwocie, jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.

Dostępna forma przesyłki zamówionych przedmiotów to przesyłka kurierska:

Koszt przesyłki detalicznej zlewozmywaka (1szt):

dostawa: 

  • Przedpłata: 29,00 zł 

  • Pobranie: 39,00 zł

  • Odbiór osobisty: 0,00 zł

Płatność:

  • Płatności online PayU: 10,00 zł

  •  Przelew na konto (Account number: 95 8669 0001 2022 0082 3973 0001, BRENOR Sp. z o.o., ul. Okrężna 16, 64-150 Brenno): 0,00 zł

Koszt przesyłki detalicznej akcesoriów:

dostawa:

  • przedpłata: 15,00 zł 

  • pobranie: 20,00 zł

Płatność:

  • Płatności online PayU   (5,00 zł)

  • Przelew na konto (Account number: 95 8669 0001 2022 0082 3973 0001, BRENOR Sp. z o.o., ul. Okrężna 16, 64-150 Brenno)   (0,00 zł)



Po otrzymaniu przesyłki należy bezwzględnie sprawdzić stan zlewozmywaka w obecności kuriera.

 Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Paczka jest oklejana firmową taśmą. Jeżeli otrzymasz przesyłkę z uszkodzoną taśmą lub naruszonym opakowaniem, wskazującym na ingerencję w zawartość przesyłki osób trzecich, to należy odmówić odbioru i poinformować nas o tym fakcie. Sprawą zajmie się nasza obsługa.


Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu wraz z numerem listu przewozowego jest przesłana do każdego klienta e-mailem. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia. Wpisując numer listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej można sprawdzić, gdzie w danym momencie znajduje się paczka.

Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon, która jest dowodem zakupu. Oprócz tego, produkty zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną.

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować nas o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia skierowanego drogą elektroniczną na adres: biuro@brenor.pl

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 30 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa Towarem.

Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.

W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar:

Informujemy, że zwracany towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu z kompletną zawartością, a sam produkt oraz akcesoria muszą być nieuszkodzone oraz nie posiadają żadnych śladów użytkowania.

Zwrot dokonanych płatności, w tym kosztów dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w sklepie internetowym brenor.pl) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania  przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru.

Zastrzegamy sobie prawo do możliwości wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem zwracanego Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania zwracanego  Towaru.

Proszę pamiętać, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

  • ">w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej sklepu internetowego brenor.pl.

Prosimy o  wydrukowanie  i podpisanie  wypełnionego formularza reklamacji  bądź też  oświadczenia 

o składanej reklamacji.

W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail:biuro@brenor.pl

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres: Brenorsp. Z o.o., Kierzno 27, 67-112 Siedlisko

Rozpatrzenie reklamacji Klienta następuje w terminie  14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru. O wyniku rozpatrzenia  reklamacji zostaną Państwo powiadomieni telefonicznie lub drogą mailową.

W związku ze składaną reklamacją Klient może żądać:

  • wymiany na towar wolny od wad,

  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,

  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej